poniedziałek, 15 stycznia 2018

Coś niespodziewanego! "Sekrety nieśmiertelnego Nicholasa Flamela"





Tak jak wspominałam, nie znajdziecie tutaj raczej nowości. A tym razem chciałam Wam przedstawić coś, w czym zakochałam się jako nastolatka. Chętnie wracam do tych książek. Jeżeli jesteście fanami oderwania się czasem od szarej rzeczywistości z udziałem cudownych bohaterów, a także lubicie stare opowieści, mitologie i dzieła, w których fikcja spotyka prawdziwe postacie, z pewnością ta seria przypadnie Wam do gustu!


Michael Scott wcześniej przyznam szczerze nie był znanym mi autorem. Na książkę trafiłam przypadkiem. Kilka dni później szłam już po następną część. ;D Seria składa się z sześciu tomów.


Alchemik
Mag
Czarodziejka
Nekromanta
Wiarołomca
Wiedźma



Mimo, że ostatnio na moim instagramie daliście odzew, że znacie te pozycje, chciałam o nich napisać raz jeszcze, tutaj. Być może trafi większej ilości osób! :)
Przykrą sprawą jest to, że dlatego, iż książki te nie są nowością na rynku, są pomijane. Zauważyłam, że niektórzy pochylają się tylko nad tym, co "na czasie" i "popularne"... :(



Wiedzieliście, że historia której uczyliśmy się wszyscy w szkołach jest przykrywką wymyśloną przez rasę panującą nad naszym (i nie tylko) światem?

Chcecie ujrzeć prawdę? Poznać najstraszniejsze kreatury biegające po całym globie, siejące śmierć, byle tylko dorwać Ciebie i odebrać Ci najbardziej strzeżoną tajemnicę od początku dziejów przekazaną przez największego alchemika na świecie?

Marzycie, by spędzić przygodę życia u boku Joanny d'Arc, Szekspira, Prometeusza, Odyna, Izydy, Marsa albo nadwornego magika królowej Elżbiety?

Myśleliście jak to jest posiadać wiedzę absolutną i panować nad wszystkimi żywiołami?

Przemierzając krainy cieni, odnajdując Atlantydę, walcząc z najgroźniejszymi istotami innych ras, Wielkimi Przedwiecznymi - wraz z twórcą kamienia filozoficznego, jego żoną i rudowłosym szalonym wampirem wegetarianinem, odbyłam najlepszą tego typu książkową przygodę i nigdy jej nie zapomnę!


Żaden opis nie odda ducha tych książek... Je po prostu trzeba przeczytać!

Czasem warto odpocząć od wszystkich ambitnych lektur i zwyczajnie oddać się przygodzie! 




Dziękuję wszystkim, którzy czekali na ten wpis i tym, którzy dodawali otuchy i inspirowali do dalszego pisania! 

7 komentarzy:

  1. Może kiedyś się skuszę na tą serię, zachęciłaś mnie a książki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany! Zaintrygowało mnie i na pewno będę chciała zapoznać się z tą serią ��

    Pozdrawiam,
    ZetKa 💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog, lubie tu zaglądać i dowiedzieć się co obecnie czytasz lub co polecasz😉 chciąłabym cię zaprosić również na mojego bloga jestem początkującą blogerką, a pisanie recenzji to dla mnie forma terapii którą bardzo pokochałam😍 więc zapraszam cię www.zaczytanajola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmilszy komentarz na świecie :D. Nie wiem dlaczego dopiero teraz ten komentarz mi się wyświetlił. Pewnie że wpadnę !

      Usuń
  4. Ale piękne książki 😱😍 mam kłopot... Bo zainspirowałaś mnoe do kupienia tych książek 😂❤

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, bo dla Ciebie to chwila roboty, a dla mnie wiadomość, że ktoś docenia moją pracę :)

'A światłość w ciemności świeci i ciemność jej nie ogarnęła' - "Dom. Droga ucieczki jest w tobie"

Witajcie kochani. Staram się oddzielać w jakiś sposób te książki bardziej ambitne, od tych, z którymi zamierzam się po prostu dobrze bawić. ...