środa, 31 stycznia 2018

Daję Ci wieczność. "Woła mnie ciemność"

Hej. Przychodzę dziś do was z czymś dla mnie nietypowym. Zazwyczaj zanurzona w kryminałach lub horrorach, rzadko sięgam po coś innego. Jednak nadarzyła mi się okazja na odmianę. Byłam od początku pozytywnie nastawiona, bo opis bardzo mi się spodobał.
Do romansów nie pałam miłością, ale znoszę. Fantastyka zaś zajmuje szczególne miejsce w moim sercu. Kombinacja wydawałoby się bardzo intrygująca. Ale czy tak faktycznie jest? Zapraszam was na zapoznanie się z moją opinią na temat książki Agaty Suchockiej "Woła mnie ciemność".


Nie wierzę, że nie istnieje osoba, która choć raz nie myślałaby jak to jest być nieśmiertelnym, jak to jest nie podlegać czasowi.


Wyobraź sobie, że dorastasz niemal pewien swojego losu. Majątek rodziny pozwala Ci spać spokojnie i nie martwić się o przyszłość. Wyruszasz w podróż do Europy, by zdobyć wykształcenie i zaznać innego życia. W międzyczasie jednak wojna niszczy wszystko, co jest Ci drogie. Trawi fortunę i najbliższe osoby. Orientujesz się, że nie masz już nikogo. Lądujesz u kobiety, która jest Twoją ciotką i choć tak naprawdę jej nie znasz, cieszysz się, że masz dach nad głową. Jesteś zrozpaczony swoją sytuacją i nie wiesz co dalej począć. Przecież teraz może być już tylko gorzej, prawda? Oprócz gry na fortepianie i pijaństwem nie widzisz dla siebie innego zajęcia.

Wybierasz się do baru, by znów sięgnąć po alkohol. Upity, wygrywasz smutne melodie na ukochanym instrumencie, aż nagle... zaczepia cię pewien mężczyzna. Mówi, że grasz całkiem nieźle, a on właśnie szuka muzyka do duetu.
Spotykacie się, czujesz się w jego towarzystwie niezwykle dobrze. Młodzieniec przedstawia Ci również swojego mecenasa, dzięki któremu zawdzięcza otaczający was majątek. Wpadasz w niesamowite towarzystwo, świat bogaczy, intryg, zakazanej miłości, zatracając się bez pamięci. Uświadamiasz sobie jednak, że jesteś zdany na łaskę tajemniczego lorda, o którym nie wiesz niemal nic... do czasu. Przeglądając notatki swojej babki natrafiasz na coś, co mrozi Ci krew. Mecenas, który ma Cię pod swoją opieką... był jej miłością! Tyle pytań zaczyna się kłębić w Twojej głowie... Czy to w ogóle możliwe?
Spętany gorącym uczuciem, tajemnicą i strachem, będziesz musiał wieść swoje życie u boku tajemniczego mężczyzny, bo podarował Ci coś cenniejszego niż największe skarby świata. Jednak to błogosławieństwo, czy przekleństwo?



Kochani. Nie jestem ani trochę zawiedziona. To lektura dla dorosłych i nie dziwię się dlaczego, bo posiada kilka pikantnych fragmentów. Lecz oprócz erotyki i romansu, wprowadza nas w niezwykły, burzliwy świat arystokracji, tajemnic życia i śmierci, wątków, które jeżą włos na głowie i przynajmniej mnie - pobudzają do marzenia co by było gdyby... 
Autorka, choć wcześniej nie miałam do czynienia, z pewnością zagości na moich półkach. Fabuła jest niesamowicie płynna, dosłownie nie zorientujecie się, że poznaliście całą historię.

Czekam na ciąg dalszy!

14 komentarzy:

  1. Będę czekał na ciąg dalszy! Fabuła książki wydaje się być fajna.😊

    Piesnapunkcieksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się naprawdę interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie :) zwłaszcza, że ostatnio trafiłam na ostrego gniota :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... jaki tytuł miało tamto nieszczęście? ;D A co do książki, to zachęcam! :)

      Usuń
  4. Zaciekawiło mnie 😱 Co więcej - chyba to nawet książka dla mnie 💜 Z przyjemnością dopisuję do książek do przeczytania 💜

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio widziałam kilka opisów te powieści na ig i zastanawiało mnie, czy warto ją przeczytać, trochę mnie odstręczało to, że z niektórych opisów wynikało, że jest bardzo "pikantna". Twoja recenzja mnie uspokoiła i jak wpadnę na tę książkę to z chęcią ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę :) Będę czekać na Twoją opinię! :)

      Usuń
  6. Dobrze wiedzieć, ze jest więcej osób którym spodobała się ta książka 😀 Totalnie zgadzam się z Twoją opinią 😉 Fantastyczna recenzja, zupełnie inna od mojej i przyjemnie się ją czytało ☺ pozdrawiam
    http://apetyczneksiazki.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotykałam się z różnymi opiniami, ale mi bardzo przypadła do gustu. :) Dziękuję Ci!

      Usuń
  7. Masz szczególną lekkość pióra. Po tej recenzji mam ochotę sięgnąć po tą książkę...zwłaszcza, że baaardzo lubię romanse, erotyki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję <3. Na pewno się nie zawiedziesz :)

      Usuń

Zostaw komentarz, bo dla Ciebie to chwila roboty, a dla mnie wiadomość, że ktoś docenia moją pracę :)

'A światłość w ciemności świeci i ciemność jej nie ogarnęła' - "Dom. Droga ucieczki jest w tobie"

Witajcie kochani. Staram się oddzielać w jakiś sposób te książki bardziej ambitne, od tych, z którymi zamierzam się po prostu dobrze bawić. ...