wtorek, 9 stycznia 2018

Witajcie!


Cześć!


Po długich namysłach zdecydowałam się założyć bloga. Planuję pisać dla was recenzje, własne odczucia po przeczytaniu książek.
Jednak nie spodziewajcie się nowości. Mam zamiar pokazywać wam takie pozycje, które wychodziły lata temu.
Niektóre z nich będą klasykami, a inne nieznane szerszej publice, a warte uwagi.
Zanim zdecyduję się na przeczytanie książki, mocno się nad każdą zastanawiam, więc możecie być pewni, że byle jakich pozycji tutaj nie znajdziecie! :)

Chcąc być systematyczną, będę chciała pisać dla was co mniej więcej trzy dni. Mam nadzieję, że moje postanowienie uda się na sto procent oraz, że będziecie z chęcią tutaj zaglądać.


Zachęcam was również do odwiedzania mojego książkowego instagrama @angeli_and_books




Poznacie mnie po tym logo :) A na instagramie oprócz książek, spotkacie się ze zdjęciami natury, które kocham robić. Poznacie również Klementynę:)  

2 komentarze:

Zostaw komentarz, bo dla Ciebie to chwila roboty, a dla mnie wiadomość, że ktoś docenia moją pracę :)

'A światłość w ciemności świeci i ciemność jej nie ogarnęła' - "Dom. Droga ucieczki jest w tobie"

Witajcie kochani. Staram się oddzielać w jakiś sposób te książki bardziej ambitne, od tych, z którymi zamierzam się po prostu dobrze bawić. ...